top of page
סקראץ'
לדף הבית
מבוכים
תכנון המגרש
המעברים צריכים להיות רחבים מספיק לדמות המשחקת לעבור בהם.
נקודת הפתיחה ונקודת הסיום צריכות להיות ברורות
סוגי מפריעים
כמעט אין סוף לסוגי המפריעים והאתגרים שאפשר להוסיף למבוך. כמה רעיונות לעשיתי במשחק המבוך כאן:
נקודת סיום נעולה עם מפתח שצריך לאסוף
"זרמי חשמל" שמופיעים ונעלמים המחזירים את השחקן להתחלה
חושך ולא רואים את המסלול אלא רק מדי פעם לזמן קצר
שערים שנפתחים ונסגרים, קירות שנעלמים ומופיעים
אני בטוח שתוכלו בעצמכם לחשוב על רעיונות נוספים
בניית שלבים
חשוב במשחק שלבים לתכנן כך, שהשלבים הראשונים יהיו קלים יותר, והולכים ונעשים קשים.
אפשר להוסיף מספר פסילות (חיים), ואז כל כמה שלבים מקבלים בונוס "פסילה או חיים נוספים.
bottom of page